12 Ocak 2014 Pazar

Bu da başlıksız olsun. :)

YGS başvurumu yaptım. Artık tescilli ÖSYM kurbanıyım. :) Süre azaldıkça heyecan artıyor. 

Bu arada geçen hafta en yakın arkadaşımdan gecikmiş yılbaşı hediyelerimi aldım :)  




Uygun bir fotoğraf bulunduğu an dolacak. :)



Bu da çerçevenin yanındaydı, içi ve altı kalpli çok güzel. İçinde tokalarımla masanın üstünde duruyor şu an.



Fotoğraftaki kadar soluk değil bu kazağın rengi. Tatlı pembemsi bir şey. :) Çok hoşuma gitti. Hatta YGS başvuru fotoğrafımda üzerimde bu kazak var. :)



Bu patikler kuzenimin elinden çıktı. Rengine aşık oldum. Aslında üniversiteye saklamayı düşünüyordum fakat dayanamadım giyiverdim. 





Dershanede öğretmenimizin doğum gününü kutladık bu dünyalar tatlısı pastayla.. :)






Son olarak- KÖPÜK. Canımın içi o benim. Bir ay kadar önce bizim sokakta dolaşırken tanıştık onunla. Ellerimle besleyip suyunu içiriyordum. Aç, susuz ve korkmuştu. Sonra Köpük buraya hiç gelmedi. Günlerce bekledim, gözüm hep onu aradı ama o yoktu. Geçen gün okula gidecekken onu gördüm. Komşumuz peynirli çizi veriyordu :)) O an duyduğum mutluluğu anlatmam mümkün değil. Ben de simit alıp biraz verdim. Çok yemedi. Sonra su getirdim, biraz biraz içiyordu. Okula gitmek zorundayım. Dönüşte onu göremedim. Ve Köpük hala yok.  

2 yorum: