26 Ekim 2013 Cumartesi

Bu aralar ne yapıyorum?


Tokalarımı koyacağım bir kutu yapmayı düşünüyordum.
Kardeşimle gezerken bu kutuyu çok uygun fiyata görünce hemen aldım.
Fiyatı 3.5 tl :)
 




İçi de aynı şekilde resimlerle kaplıydı 




Televizyonda gördüğüm günden beri aklımdaydı bu. Watsons'ta indirime girince kaçırmak istemedim.




Avon siparişim de geldii :) Eyeliner ihtiyacım vardı, siyahını sipariş etmiştim.




    Koyu grisi gelmiş, arkadaşlarım yakışacağını söyleyince itirazım olmadı :)




Ve sınava az zaman kaldı. Günlerimin çoğu çalışmakla geçiyor. Odamdaki çalışma masasını değil de, misafir odasındaki masayı kullanıyorum daha çok hoşuma gidiyor. :)




Son 4 günde gözyaşları içinde bitirdiğim muhteşem kitap. 'Keşke hiç bitmese' dedirten türden. Tadı damağımda kaldı..




Deneme sınavlarına girip sürekli soru çözüyorum bu ara. 
Sınavın emeğimin karşılığını vermesi dileğiyle.. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder